The International Paralympic Committee (IPC) Governing Board will begin its third and final in-person meeting of 2019 in Bonn, Germany, on Tuesday (22 October).
Key topics on the agenda include an update on preparations for Tokyo 2020 and initial discussions around the Paris 2024 Paralympic Games masterplan. The Board will also discuss the motions that have been put forward by the IPC membership at this weekend’s (26-27 October) General Assembly which will also be held in the city.
Other topics the Governing Board will discuss and be updated on include:
• IPC Membership matters
• IPC Athletes’ Council
• IPC budgets through to the Financial Year 2021
• Audit of the sports governed by the IPC
• Analysis of competition entry fees
• Classification compliance and intentional misrepresentation
• Operations and risk register
• IPC Executive and department reports
• IPC Sport Science and Research Committee
• IPC Human Rights Strategy
Andrew Parsons, IPC President, said: “We have a packed agenda to get through with the Board and a lot of topics that will lead to much discussion and debate. It is fitting that this meeting will be held in the IPC’s home city of Bonn as we celebrate two significant landmarks in the organisation’s history. In addition to celebrating our 30th anniversary, we will also be marking the IPC’s 20th year in Bonn.
“Although this is our third in-person Board meeting of the year, in order to make the group more effective in 2019 we have also staged several conference calls in the last months which have enabled us to tackle more subjects and be more productive.”
Around 500 members and key stakeholders of the Paralympic Movement are expected in Bonn this week for a range of activities to celebrate the IPC’s 30th anniversary. In addition to the Board meeting and General Assembly, there will be an IPC Media and Marketing Summit, IPC Conference, the 2019 Paralympic Sport and Media Awards and a special Gala Dinner to mark three decades of the IPC.
Craig Spence, IPC Chief Marketing and Communications Officer
NIZport - Compre os melhores produtos para natação com o cupom #nizportfrancis e ganhe 15% de desconto no site oficial http://adrianoniz.com/shop/ ou na loja rua Varzim Sport Clube, 97 4490-588 Póvoa de Varzim - Portugal
O Portal Francisswim.com.br é uma empresa de notícias/mídia sobre esportes aquáticos que abrange natação competitiva, mergulho, polo aquático, nado sincronizado e águas abertas. O Portal Francisswim foi lançado em janeiro de 2018 e rapidamente se tornou o site de natação, na língua portuguesa, mais acessado no mundo. http://www.francisswim.com.br/fs/
O Portal Francisswim.com.br promove diversas ações e projetos visando inclusão social e responsabilidade ambiental que são compartilhadas em nossas plataformas de redes sociais.
Social Responsability
The Francisswim.com.br Portal promotes diverse actions and projects aiming at social inclusion and environmental responsibility that are shared in our platforms of social networks.
O projeto Nadando Pelos Cartões Postais busca unir esporte e a conscientização ecológica com as suas atividades de águas abertas. Saiba mais como participar e apoiar este projeto no https://www.facebook.com/worldswim/
Saiba mais sobre a Casa de Apoio Madre Ana
A Casa de Apoio Madre Ana proporciona um acolhimento digno a pacientes pediátricos e adultos portadores de câncer, transplantados, com problemas cardíacos, dentre outros, juntamente com seus acompanhantes vindos do interior do Estado e de outros estados brasileiros. São pessoas de baixa renda que necessitam de um suporte integral durante o período do seu tratamento na Santa Casa.
Os hóspedes recebem moradia, alimentação, material de higiene e conforto espiritual sem nenhum custo. Tudo com um único objetivo: aumentar as chances de cura dos nossos pacientes assistidos.
O leitor do site Francisswim.com.br que quer contribuir pode clicar na logomarca da Casa de Apoio Madre Ana e adicionar uma doação. Além disso, também é possível ser doador mensal para tanto, basta acessar o link: https://goo.gl/cK5wHb
Saiba mais sobre o Banco de Alimentos
O Banco de Alimentos atua como um gerenciador de desperdícios administrando três operações: coleta de doações, armazenamento, e distribuição qualificada de alimentos para entidades beneficentes, tais como creches, asilos, lares de excepcionais, entre outras ongs. A Rede de Bancos de Alimentos do Rio Grande do Sul possui 23 Bancos de Alimentos associados no Estado, os quais doam mais de 500 toneladas de alimentos para 900 instituições, todos os meses. Além da doação de alimentos, desenvolve projetos de nutrição em parceria com as principais universidades Gaúchas, levando mais Segurança Alimentar e Nutricional para as pessoas atendidas nas entidades beneficentes. Participe dessa luta contra a fome e a miséria, entre em contato com o Banco de Alimentos! Telefone: 51-3026.8020 – E-mail: bancodealimentos@bancodealimentosRS.org.br
Site para maiores informações: http://www.redebancodealimentos.org.br/Inicial
No comments:
Post a Comment